Notícies del lloc

per Joan Salelles - dijous, 16 febrer 2017, 21:00

Concurs dibuix de l'AMPA IES Gregori Maians
per Joan Salelles - dijous, 16 febrer 2017, 20:55

Per seleccionar el que serà la portada de l'Agenda Escolar 2017-18, l'AMPA convoca un concurs de dibuix.

En aquest document teniu les bases, terminis, full d'inscripció i altra informació.

Vinga, ànims i a dibuixar una portada ben bonica!!!

Imatge Joan Salelles
Jornades Informatives sobre "Web Família"
per Joan Salelles - dilluns, 6 febrer 2017, 14:36

Web Família 2.0La regidoria d'Educació, juntament amb l'Associació de Mares i Pares del centre convoquen a unes Jornades Informatives per mares, pares i tutors d'alumnes sobre l'aplicació Web Família de la Conselleria d'Educació. Durant aquestes jornades, a més d'informar sobre l'ús i funcionalitats de l'aplicació, també podran formalitzar la sol·licitud al portal els mares i pares que ho desitgen.

Lloc: Aula informàtica.

Dia: Dimecres, 8 de febrer.

Hora: 19 hores.

Participació als tallers de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
per Joan Salelles - divendres, 3 febrer 2017, 13:10

El passat dimarts 24 de gener, alguns alumnes de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat participaren en els tallers organitzats per l'ETSE de la Universitat de València, al campus de Burjassot. Es realitzaren diferents tallers de temàtiques diverses com Gestió de portals Web, Realitat augmentada, Programació de videojocs, etc...

En aquesta web teniu la informació dels tallers i aquest és un àlbum compartit amb algunes imatges de l'eixida.

Imatge Joan Salelles
Corre, frena la AT (Ataxia telangiectasia)
per Joan Salelles - dilluns, 30 gener 2017, 14:12

El proper dia 19 de febrer tindrà lloc a Sevilla una marató solidària per recaptar fons per la investigació de la malaltia que pateix el nostre company Àlex Ardid de 1r ESO A.

Àlex

En aquesta pàgina web teniu tota la informació i podeu fer les vostres aportacions.

Programa Orienta On Line
per Joan Salelles - dijous, 22 desembre 2016, 10:35

Imatge OrientaPer a tot l'alumnat que està als cursos finals d'una etapa educativa, disposem d'una ferramenta per ajudar-vos en el vostre futur itinerari formatiu: el

Programa Orienta online.

També podeu executar el programa local als ordenadors del centre, buscant-lo a la carpeta de programes del servidor del centre.

Per últim, podeu descarregar-vos el programa al vostre propi ordinador de casa i executar-lo en ell (s'ha de descarregar i descomprimir el ZIP i executar la versió adequada pel Sistema Operatiu del vostre ordinador).

Dia obertura centre durant Nadal
per Joan Salelles - divendres, 9 desembre 2016, 12:11

ArbreEl centre obrirà durant les vacances de nadal per tasques no docents el dia

Dimecres, 28 de desembre

de 9:00 fins a 12:00 hores.

Bon Nadal.

Dia contra la violència de gènere 2016
per Joan Salelles - dilluns, 28 novembre 2016, 09:51

Divendres, 25 de novembre, celebràrem a l'IES el dia contra la violència de gènere. #Oliva25N

Collage dia violenc genere

Hora del Codi - 2016
per Joan Salelles - dijous, 17 novembre 2016, 19:29

Com tots els cursos des de ja en fa tres, que és des de que se celebra l'event, aquest curs també participarem al "major esdeveniment d'aprenentatge de la història", l'Hora del Codi. Aquest curs se celebra la setmana del 5 al 11 de desembre.

Ací teniu un fulletó explicant que és "L'hora del codi".

Happy coding!

Hores atenció Mares-Pares Professorat curs 16-17