Notícies del lloc

Imatge Joan Salelles
Qüestionari d'avaluació de les proves PAU
per Joan Salelles - dilluns, 17 juny 2019, 09:58

Per avaluar el procés de realització de les proves PAU i per tal d'aplicar mesures que ens permeten millorar, preguem a l'alumnat de 2n de batxillerat conteste aquest breu qüestionari:

Presentació Pares/Mares alumnat de 4t ESO
per MARIA MERCÈ FUSTER PUIG - divendres, 17 maig 2019, 09:02

Imatge Salvador Mont Hernández
Biblioteca tutoritzada
per Salvador Mont Hernández - divendres, 15 març 2019, 09:07

El proper dijous dia 21 de març el Departament de Biologia i Geologia de l'IES Gregori Maians organitza una sessió de Biblioteca tutoritzada al voltant del llibre de Gerald Durrell "La meva família i altres animals".

La sessió es oberta per a totes aquelles persones  que vullguen participar. Vos esperem.

Hi haura coca en llanda fins esgotar existències.

Concurs microrelats 50 aniversari
per Joan Salelles - dimecres, 27 febrer 2019, 20:48

microrelats

Amb l’objecte de commemorar el seu 50é aniversari, així com de promoure una societat més justa i fomentar el gust per la creació literària entre la nostra joventut, l'IES Gregori Maians d'Oliva convoca un premi de microrelats adreçat a l’alumnat i ex-alumnat de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius del nostre centre que es regirà per les següents bases:

Imatge IGNASI DANIEL MART
Biblioteca tutoritzada
per IGNASI DANIEL MART - dissabte, 16 febrer 2019, 07:22

El proper 28 de febrer , tindrem una nova proposta de biblioteca tutoritzada a càrrec del Departament de Física i Química. En aquesta ocasió ens endinsarem en el estudi de la llum mitjançant un relat de Joaquim Bosch , Universitat Pompeu Fabra, on gaudirem del viatge d´un fotó "Take" des d´una supernova fins a la ciutat de Barcelona.

Imatge MARIA MERCÈ FUSTER PUIG
Dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència
per MARIA MERCÈ FUSTER PUIG - dilluns, 4 febrer 2019, 12:54

El proper dilluns dia 11, Dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència,  a les 11h, batejarem l'aula x-terminal amb  el nom de Margaret Hamilton. Margaret va  participar (pràcticament tot el codi era seu) en el desenvolupament i programació del sistema de navegació dels Apollo
imatge.png

50 Aniversari: Esdeveniment a Facebook
per Joan Salelles - dilluns, 3 desembre 2018, 19:34

Cartell IES FBPodeu consultar tota la informació de la celebració del 50 aniversari de l'IES Gregori Maians a l'esdeveniment a Facebook creat a l'efecte. També podeu aportar allà fotos, vídeos i altra documentació relacionada.

Logo 50 Aniv

Imatge JUAN MANUEL IVALDI SANTIMOTEO
Hora del Codi (setena participació)
per JUAN MANUEL IVALDI SANTIMOTEO - dissabte, 1 desembre 2018, 13:20

Del 3 al 9 de desembre i per seté any consecutiu, alumnes de diferents grups de l'IES van a participar a "L'hora del codi", l'esdeveniment educatiu amb major nombre de participants del planeta. Qualsevol persona pot participar

HourOfCode2018

Participa!!!

Biblioteca Tutoritzada
per Joan Salelles - dimecres, 14 novembre 2018, 17:54

Comença novament aquest curs 2018-2019 el Programa d'Excel·lència de Foment Lector, amb nous tallers i activitats molt interessants.

I s'inicia este proper dimarts, dia 20 de novembre, a les 16.15 hores amb unes LECTURES DRAMATITZADES sobre MITOLOGIA. No sols esperem l'assistència d'alumnat, també animem a l'assistència dels PARES/MARES i resta de membres de la comunitat educativa.

Pegasso

L'IES Gregori Maians a la Dipu
per MARIA MERCÈ FUSTER PUIG - dimarts, 13 novembre 2018, 16:13

La Diputació de València reconeix la tasca en favor d'Europa feta pel nostre centre com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu el proper dilluns.