Notícies del lloc

Imatge MARIA MERCÈ FUSTER PUIG
Alumnat de 1 Batxillerat participant en "Somos Científicos"
per MARIA MERCÈ FUSTER PUIG - dimecres, 18 abril 2018, 14:44

Aquest matí, a les 10h30m, l'alumnat de 1 Batxillerat A ha participat en un xat sobre alimentació, i han tingut l'oportunitat de fer preguntes a científics i científiques que treballen sobre el tema.

Admissió pel curs 2018-2019
per Joan Salelles - dilluns, 16 abril 2018, 19:34

Logo preins

Ja s'ha publicat la normativa i calendari per les preinscripcions als centres de les diferents etapes educatives pel proper curs 2018-2019. Properament estaran disponibles els assistents telemàtics per fer aquestes sol·licituds. En aquests documents hi ha un resum general per cada etapa educativa:

Dins de cada resum hi ha enllaços a webs amb més informació.

Imatge Joan Salelles
Proves d'Accés als Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior: Calendari inscripcions.
per Joan Salelles - dilluns, 16 abril 2018, 12:56

Properament s'obri el termini per la inscripció a les Proves d'Accés als CFGM i CFGS. En aquest document teniu un resum amb les informacions més rellevants. També podeu consultar la web de Conselleria de les proves per més informació.

Proves accés

Participació a Fira projectes Creative Technologies in the Classroom
per Joan Salelles - dilluns, 16 abril 2018, 10:16

El proper dimecres 18 d'abril els alumnes de Tecnologia de 4t ESO participaran a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València a una Fira de Projectes de Tecnologia com a finalització del programa

Arduino Creative Technologies in the Classroom

que portem desenvolupant durant el curs.

Vos deixem amb una llista de reproducció d'uns vídeos amb els 6 projectes que presentarem des del nostres IES:

Encara que no es tracta d'una competició, MOLTA SORT ALS PARTICIPANTS!

Escola Ambaixadora del Parlament Europeu
per MARIA MERCÈ FUSTER PUIG - dimecres, 28 març 2018, 09:54

Seguim en les activitats d'Escola Ambaixadora

L'alumnat de 4t amb el professorat

Intercanvi amb Haßfurt 2017-18
per Joan Salelles - dimarts, 20 març 2018, 12:55

Donem la benvinguda als estudiants alemanys participants a la XII edició de l'intercanvi escolar.

WILLKOMMEN!!

Cartell benvinguda 17-18

Horari vespres de festius
per Joan Salelles - divendres, 16 març 2018, 08:18

Comuniquen que tant divendres 16 de març com dimecres 28 de març, el centre finalitzarà totes les seues activitats a les 13:05 hores, amb motiu del començament del cap de setmana faller i de les vacances de Pasqua.

Imatge MARIA MERCÈ FUSTER PUIG
Som Escola Ambaixadora del Parlament Europeu!!!
per MARIA MERCÈ FUSTER PUIG - dijous, 15 març 2018, 13:48

Escola Ambaixadora del Parlament Europeu by Slidely Slideshow

Vaga 8 de març
per Joan Salelles - dimecres, 7 març 2018, 12:06

Vaga FeministaAtenent a les instruccions rebudes de la Direcció Territorial d'Educació de València, i atesa la impossibilitat de comunicar directament i individualment als pares, mares, tutors legals de l'alumnat , amb caràcter previ, les decisions col·lectives adoptades pels alumnes respecte a l'exercici del ...

Mostra la resta d'este tema
(104 paraules)
11 de febrer, dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència a l'IES
per Joan Salelles - dimarts, 13 febrer 2018, 20:01

A l'IES aquesta setmana hem commemorat el Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència, que va ser el passat diumenge 11 de febrer.

DIDXC - 2018